Eftermiddag

Hallå!

Jag är sjukt trött just nu, fick inte så god sömn igår/inatt, men jag sover nog gott sen ikväll om jag har tur :) har inte gjort så mycket idag förrutom att jag vaknade klockan 08.00 och kunde inte somna om, så jag låg och tänkte lite och kollade på tv, lillebrorsan låg och sov sött men han vaknade runt 2 timmar efter, gick upp och tog en dusch sen gjorde jag frukost till oss två och nu sitter jag här.. Händer inte så mycket idag faktist, kommer nog ägna min tid åt att sitta här eller se på en film med brorsan min! Hoppas ni hade en trevlig dag igår (?), min började bra men slutade inte vackert! Men men så är det.. Vi hörs! :)

Puss

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0