Fredag

Hejsan!

Jaha ännu en helg, fast ja.. Den kommer nog suga hårt för min del, blir inget festande och inte heller något besök :/ Är ju sjuk så jag tror faktist inte någon vill bli smittad ;) Men men jag ska slappa hemma med brorsan bara, se någon rulle och käka lite godis! Lagade nyss mat till mig och honom, gjorde stekta nudlar med kycklingfilé och massa grönsaker, det blev super nice..
Gabriel skickade mig ett par bilder som dom har tagit när jag inte varit på jobbet & han ville att jag skulle redigera dom, och gissa vad? han skickade 43st bilder, så det blir ett jävla jobb för mig idag! Sen väljer jag ut dom som är bäst.
Vad ska ni göra idag då
? Skriv gärna och berätta :) Jag skriver lite senare sen mot kvällen/eftermiddagen. PUSS


/J

Kommentarer
Postat av: Zemen

hehe ja det tycker jag=) Ikväll blir det utgång och lör/sön stå modell! :P

2009-02-20 @ 14:14:54
URL: http://neeewstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0