Fredagen den 13

Hejsan!

Kom precis hem från gymmet, och väntar på att min söta Josefin ska komma hit! Hon ska hjälpa mig och fixa till lite här eftersom jag har en stor inflyttningsfest ikväll, kommer bli rå chill.. Såg ett fy dundrande roligt videoklipp på youtube, som jag kommer posta här nere, en sjukt söt bebis! Vill ha en egen snart, men med vem? :o Nej men det är en annan historia, vill fan inte ha det just nu iaf när jag nyss blivit singel, haha nu ska jag leva livet, MAXAT!
Sen så funderar jag på om jag ska köpa mig en Hästens säng eller inte, vet fan inte vad jag ska köpa för säng.. Kanske bli den eller någon annan! Vad tycker ni? Sjukt jobbigt med sånt här, skulle behöva mig en bra jävla brud som kan hjälpa till ^ men finns inte många såna ;) Men men, nu ska jag inte skriva mera, postar klippet här nere! Puss




/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har kul med DIN josefin... du är helt jävla otrolig!

2009-02-13 @ 19:25:53
Postat av: Amanda

Härligt härligt :) Jodå de är bra med mig :) , händer denna olyckskväll då?;)

2009-02-13 @ 21:05:16
URL: http://nicehour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0