Go' kväll

Hallå! :D

Kom precis hem, var med brorsan hemma hos Sara & Jimmy och tog det lugnt, pussade på William också, sjuuuukt söt unge. Men nu är jag hemma, Andreas rum är klart nu iaf, tapetserat och hela köret, tog oss hela morgonen samt eftermiddagen att fixa till efter att Daniel gjort klart allt, sen spelade vi tre Guitar Hero, jag lirade trummor, Andreas sjöng och Daniel lirade gura, haha det blev katastrof efter ett tag, men det var trevligt..

Imorgon ska jag och Andreas till Sara & Jimmy igen, ska dit på middag senare mot kvällen, mys.
Men nu orkar jag inte skriva mer, puss

/J

Jag är ledsen för att vi slutade såhär
Men jag måste få gå min egna väg....


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej! fin blogg :) . Allt bra med dig ? Kram

2009-02-11 @ 21:23:29
URL: http://nicehour.blogg.se/
Postat av: Therése

gå vilken jävla väg du vill

2009-02-12 @ 00:37:23
URL: http://theresebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0