Jobb :)

Godmorgon på er!

Just nu sitter jag på jobbet och styr och ställer runt, haha kul att känna sig bossig ;) Hela lokalen är faktist klar och det är jag glad över! Ska köpa in lite nya kameror och stativ bara sen är det fixat, jag funderar på att fixa två modeller till, jag har så det räcker, men det är alltid bra med fler ;) Får se hur jag gör, ska snacka med Gabriel om det också..
Slutar jävligt sent idag men sen vid 20.00 tiden ska jag till en Tatuerings Studio och fixa mig en tatuering, har tänkt ut hur jag vill ha den, vill ha en drake på ryggen som börjar ovanför rumpan och slutar vid axeln & den ska hålla i ett hjärta med min mammas, min systers och min lillebrors namn i :) kommer bli sjukt snyggt.
Efter det blir det att åka hem, ska hämta lillebrorsan vid lunch tiden så han inte får vara hemma själv för länge, nu vill jag att dagarna ska gå snabbare så jag kan vara med världens sötaste på onsdag! Längtar som fasiken.. Men nu kände jag att det här inlägget blev rätt långt, haha jag skriver mer senare måste faktist jobba nu! Puss


/J

Kommentarer
Postat av: moa

Är du fotograf?

2009-02-16 @ 18:25:00
URL: http://moahansson.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

haha visst är det:D

2009-02-16 @ 19:25:55
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0