NY KÖPT!

God kväll

Nu sitter jag här.... igen :)
Var ju hos Sara & Jimmy idag med min lillebror Andreas & med Josefin, vi käkade pizza där hemma och pratade om allt från himmel till jord, Sara är gravid så snart blir jag gudfar igen, toppen! Jag har inte gjort något annat idag faktist, så har inte mycket att skriva om, vad har folket gjort idag då? PUSS


Jag köpte nyss två tröjor och två t-shirtar på Nelly.se, tyckte dom var riktigt snygga..  så säg vad ni tycker om dom!

/J

Hade du varit min, hade jag gett dig allt jag har
..

Kommentarer
Postat av: / S

lugnt babe, jag blir din snart ;)

2009-02-13 @ 01:51:18
Postat av: Linda.

T-shirten till vänster va sjukt snygg.

2009-02-16 @ 17:49:53
URL: http://lnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0