Virus!!

Halloj!

Vart hos doktorn, jag har fått virus :/ så jävla typiskt alltså, blir så jävla förbannad! Så jag är sjukskriven i en vecka sen får jag börja jobba igen. Trött på att vara sjuk, det suger så j*vla hårt! Men men, vad gör man? Får ligga i sängen och hosta och ha ont i både huvud och hals, fy. Tycker mer synd om min lillebror, jag orkar knappt spela tv-spel med honom :/ Hur har er dag sett ut då? Min har varit som vanligt, legat i sängen och haft rijäl huvudvärk, fast jag var förbi Sara och hämtade lite böcker, haha ska börja läsa! Det är iallafall någonting, inte sant? Men men.. Skriver nog lite senare sen, puss på er!



/J



Baby, jag älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: liza

Krya på dig!

Du var väldigt fin förresten :)

2009-02-19 @ 21:27:15
URL: http://lizabacklund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0