Where the story ends..

Det är här historien får sitt slut, iallafall vår tillsammans. Utan att jag själv visste om vad egentligen känner så vet jag det nu.. Jag har sårat dig och gjort dig besviken flera gånger, men aldrig har jag någonsin gjort mig själv besviken såhär mycket som jag gjort, vi var ett tillsammans först men nu är vi ett utan varandra. Vad jag har gjort mot dig kan aldrig någonsin förlåtas på riktigt, ordet förlåt är något jag sagt flera gånger till dig men har slitit ut det som fan, och det vet både du & jag. Men jag har aldrig träffat någon som du, du fick mig på rätt väg när jag fall ihop efter allt som hänt under mitt liv, du fick mig att se vad som finns här ute, innan var jag blind, såg ingenting och lät saker förstöra mitt liv. Men saken är att nu är det jag själv som verkligen förstört det, något bra, en framtid.. Jag har förlorat dig, den jag verkligen älskar på riktigt, har aldrig varit bra på att visa mina känslor och det vet du själv om. Jag har byggt upp en mur framför mig efter allt svek jag fått möta genom livet, men jag öppnade mig för dig och på så sett fick jag ett bättre liv, blev lycklig, kunde se framåt och jag kunde verkligen andas ordentligt.. Du & andra säger att bara för det du berättade för en person så är det därför jag är såhär nu, och ja det är sant.. Det fick mig att förstå vad jag egentligen gått miste om.. Jag har aldrig gett mitt hjärta till någon och verkligen litat på den, så jag hoppas iallafall att du är stolt för att det blev just du.. Allting har ett slut och jo vårt är väl nu, pga av mig och mitt beteende, men jag vet att det finns rätt kille för dig där ute, jag trodde att det var jag för en början men nu vet jag att det inte är det för hur sättet jag beter mig på, men du sa själv att du visste hur jag var men du valde att gå den vägen med mig iallafall. Jag såg fram med dig, såg en familj och hela paketet, jag har varit en fitta på senaste tiden men jag har mina perioder då jag verkligen mår dåligt och allt går ut över dig då, förlåt.. igen.. Nu vill jag säga mina sista ord till dig och det är att jag hoppas verkligen att du hittat en bra kille som kan ta hand om dig som du förtjänar, jag förtjänar ingen som dig.. Förtjänar ingen rättare sagt. Det sista jag vill säga med det här är att.. jag älskar dig och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, glöm aldrig bort det om du nu skulle läsa det här..

Going back to the corner where I first saw you,
Gonna camp in my sleeping bag I'm not gonna move,
Got some words on cardboard got your picture in my hand,
Saying, "If you see this girl, can you tell her where I am?"
Some try to hand me money they don't understand,
I'm not... broke I'm just a broken hearted man,
I know it makes no sense, but what else can I do,
How can I move on when I'm still in love with you...


/J

Kommentarer
Postat av: Therése

jag älskar dig..

2009-02-14 @ 22:58:12
URL: http://theresebs.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud den där therese e ju typ de fulaste ja sätt. haha

2009-02-16 @ 22:33:26
Postat av: Zemen

gud vad fint!

2009-02-19 @ 20:01:31
URL: http://neeewstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0